nilperab yaşadığınız yerin yolları nasıl bilmiyorum ama ben yoldan dolayı almaya cesaret edemedim öyle bir şey. İstanbuldayım ben sürekli daralan kaldırımlar, arabalar park ediyor yola çıkmak zorunda kalıyorsun çukur tümsek sadece bebek arabasıyla bile her gün küfür ediyorum yollarda. O basamak için daha düz yolları olan bir yerde rahat olur diye almadım açıkçası 🤷🏻♀️