senaakck Başta badem yağı önermişlerdi kullandım karnımda epey tüylenme yaptı bıraktım. Sonra arkadaşımın önerisiyle bioderma atoderm 2 in 1 vücut yağı ve yine bioderma atoderm intensive balm vücut nemlendirici aldım. Bir süredir kullanıyorum. Krem ve yağ kullanmadığım süreçte iki çatlağım oluştu ama ürünleri kullanmaya başladığımdan beri hiç çatlama yok. Çabucak biten ürünler değil ve vücut nemlendirici sonra bebiş için de kullanılabiliyormuş. 🌸💗