Seraphenden guldenizli61 ben ilk kızımı 38. haftada 2300g olarsk aldım kucağıma çok şükür sorun olmadı. şimdi üçüncü gebeliğim 37. haftadayım 2600g salı günü doğuma gidiyorum zaten takma kafana minyonlar sadece bu arada ilk kızım sonradan baya güzel toparladı kilo olarak
karperisi guldenizli61 benimde 37+5 2590 çıktı bugün Pzt ye sezeryan günü aldık. Küveze girer diye stresliyim
sdfdml02 guldenizli61 37+4 haftada 3050 kg doğdu bır sıkıntı olmadı canm sağ sağlim kucağına al inşallah
inciefe 37+5 te yaklaşık o kiloda doğurdum bir sıkıntı yoktu minikti sadece :) sağlıkla al kucağına. İcerde kilo alamıyorlar ama dısarda iyi toparlamıştı benimki
inciefe guldenizli61 içini ferah tut hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle sağlıklı olsun da kiloyu dışarda alıyor her türlü :)