ru_a6 Glcn74 avcılat anadolu hastanesinde özcan bey var çok iyi bir doktor ona gidiyorum. Buralarda iyi doktora denk gelmek zor. Bir de avcılar murat kölük hastanesinde Nurhan bey var çok güzel ilgileniyor randevu bulursanız onada gidebilirsiniz
gunesimekardes Glcn74 beykent universitesi hastanesi cok iyu o anlamda. Ben istanbuldan tasinmamis olssm basks yere gitmezdim
Glcn74 ru_a6 evet o doktoru çok duydum ama zorunlu sezeryan olcam tekrar o yüzden devlet almak istemiyor eğitim araştırma hastanesine git deniliyor
gunesimekardes zelfi o zamanlar faruk cebeciye gidiyordum o hastane degisturdi soner pulla devam ettim ikisi de cok iyiydi. Soner pul su anda medicanada
ru_a6 Glcn74 Hijyen olarak çam sskurayı öneririm ama uzak tabi orası. Ben 28 haftaya kadar tahliller için avcılar murat kölük devlete gittim onlarda güzel ilgileniyor ama doğum yaptırmıyolar tabi
Glcn74 ru_a6 bende Beylikdüzüne gittim ama doğum yaptırıyor ama hem ameliyatlı hem sezeryanli olduğum için almak istemiyor