Kızlar 28+1 deyim. Grip ve öksürük var çok öksürüyorum. Akıntım normalde pek olmaz. 3-4 saattir tuvalete gitmemiştim gittim çok özür dilerim ama iç çamaşırmın büyük bir kısmı ıslaktı. Bebeğim de karnımda oldukça hareketli. Bu durumu yaşayan var mı? Salı günü kontrolüm var bekleyeyim mi gidip görüneyim mi doktora ?