pinaryenigeldi 10 haftalık hamileyim mide bulantılarım çok kötü doktorumun tavsiyesiyle zofer kullanmaya başladım aranızda kullanan varmı biraz dertleşelim
Sumay_61 pinaryenigeldi Zofer kullanıyorum sabahları aç karnına alıyorum. Eğer o ara mide bulantım varsa cıkardıktan sonra alıyorum maalesef diğer türlü oda çıkıyor. Ama iyi geldi diyebilirim priliam hiç yaramamıştı.
hfzmerve 22 haftamdayım prilam kullanıyorum hâlâ gece yatmadan 2 tane alıyorm ertesi gün rahat geçiyor ozaman
Sumay_61 Sumay_61 gunes866_ aslında devlet doktoru onu yazmıyormuş die biliyorum. Serumla ona benzer bir şey veriyorlar.Doktorum çok bulantım olunca Zofer verdi direkt.
pinaryenigeldi gunes866_ doktorum kullan dedi ama bende korktum bebeğe zararı olurmu diye ama diğer turlude hiç bişey tutamıyorum bı o iyi geldi mecburen kullanıyorum Rabbime emanet artık
pinaryenigeldi Sumay_61 bendede aynı ya bı zofer iyi geldi oda bebeğe zararlı diyorlar napıcağımı şaşırdım
Sumay_61 pinaryenigeldi bebeğe zararı olsa doktor neden versin ki ben kullanıyorum günde bir kez aç karnına
gunes866_ pinaryenigeldi ben adını duydum kemoterapi hastalarına yazılan ilaç onlarda da bulantı kusma oluyormuş ondan yazıyorlarmıs. Ama sen gene bi arastır emin ol prilam kullanırsın en kötü ihtimalle
pinaryenigeldi gunes866_ evet öyleymiş ama geçen eczanede bı çocuğa bile verdiler ileri derece kusma yaşayanlar bu hapı kullanıyormuş prilam bende etki etmedi