EbruKrhn Bende de oldu. Halk arasında "kengi" deniliyor. Benim yaklaşık 10 gün sonra geçti. Hareket etmeye çalıştım. Sağ tarafımda oldu yalnıca. Leğen kemiğime yakın. Bildiğim kadarıyla kişiden kişiye değişiyor sürüp sürmemesi. Kimisinde doğuma dek sürebiliyormuş. Magnezyum kullanın. Geçmiş olsun.