cse hamile kalmak için yaptırmadım ama 1 ay sonra hemen hamile kaldım, tek tüpüm tıkanmıştı dış gebelikten dolayı ona faydası olduğunu düşünüyorum, ama iyi ve güzel bi yerde yaptırmanı tavsiye ederim benim hiç kanamam olmadı mesela ama bi tanıdığımın baya bi kanaması olmuştu, ben kadın doğum doktorunda yaptırdım