Glcn74 bende de ilk gebeliğimde 2022 de ıgg ıgm (yanlış hatırlamıyorsam isimleri ) pozitif çıkmıştı . Bu yakın zamanda kızamıkçık geçirmişsin , döküntülü atesli hastalık geçirmişsin anlamına geliyor demişti dr . O sıra 10 haftalık hamileydim . Hamileyken geçirdiysen bebek büyük ihtimalle kör veya sağır olur yine de istiyor musun diye imza aldılar . Çok korkmuştum ilk gebelik , cahillik … enfeksiyon birimine yönlendirdi orda Avidite testi istedi ve sonuç yüksekse gebelik öncesi geçirmişşindir sıkıntı yoktur demişti . %88 çıkmıştı güzel bir sıkıntı yok demişlerdi . Oğlum da çok şükür sağlıklı doğdu . İçinizi ferah tutun Allah’ın izniyle bir şey çıkmaz 😇