reglime ⅘ gün var bugun kahverengi ve açık pembe kanamam oldu çok yoğun değil sol tarafımda batma hissi ve göğüslerimde hasassiyet var birkaç gündür kızlar sizlerde nasıl olmuştu bilgilendirirseniz çok sevinirim yerleşme kanaması mı adet mi anlayamıyorum şu an