Benim oğlumda da kalpte parlaklık var denildi. Fetal eko yapıldı. Bi problem varsa eğer doğar doğmaz kalp ameliyatına alınacağı söylendi çok şükür sağlıkla doğdu. Doğunca ilk 10 gün içinde yine prof. muayene etti kontrol amaçlı problem yoktu. Bu kalpte parlamayı çok kişide duymaya başladım kendini üzme herşey yolunda gider ve evladına sağlıkla kavuşursun inşallah