brcmntrc 18+1 haftalık hamileyim bugün tamamen cinsiyet netleşti, ikinci kez oğlum oluyor :) aynı haftada olan arkadaşların bebeklerinin cinsiyetlerini merak ediyorum paylaşır mısınız? :)
brcmntrc Sevgiiss hayalimdi ama nasip böyleymiş 🥹kaç haftalıksınız? sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)
halidezehra Sevgiiss kaçıncı haftada netleşti doktor bana 14. Haftada kıza benziyo dedi iki hafta sonra tekrar gidicem eşim çok umutlanma tahmin bu diyip beklentimi düşürmeye çalılışıyo
Sevgiiss brcmntrc 20 haftalığım canım bende hiç kızım olacağına inanamadım. 10 tane doğursam erkek olur diyordum çok şükür rabbim nasip etti 🥰
brcmntrc Sevimlimom böyle denk gelmesi mucize gibi geliyor bana :) sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻:)
brcmntrc Sevgiiss bende öyle diyordum öyle de oldu 😂 çok da çağırmamak lazım 😂 hala diyorum acaba değişir mi belki kordondur ama yok doktor kordon değil çok net görünüyor dedi artık nasip 😂
Sevgiiss brcmntrc olsun hayırlısı olsun ben şey dedim iki erkek olursa birbirine arkadaş olur bir kız olursa bana arkadaş olur 😄
brcmntrc Sevgiiss bende gün boyunca öyle avuttum kendimi, hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar elbette :)
gerigeldik brcmntrc 20+1 haftalığım. Bende 18+3te öğrenmiştim kızımız olacak inşallah 🌸 ilk çocuğum erkek