lleylaa45 tabi o da iyi gelir,ben normalde çalışıyodum ama başlarda kanamam çok olunca doktor çalışma dedi ondan hep evdeyim hava da soğuk diye neredeyse hiç çıkmıyorum evden,yüksek bi katta oturuyorum iniş çıkış hep asansörle,merdiven de kullanmıyorum,bunlar hep etkiliyo demekki şekeri