Kızlar 20 haftalık hamileyim. Ara ara sağ kasığıma ya da sol kasığıma bir anda sancı giriyor . Gece yattığımda regl olacakmışım gibi sancı oluyor bazen . Bugün doktoruma mesaj atıp sordum pek normal değil dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda . Bebetonun hareketerli maşallah iyi hissediyorum o yüzden kendimi telaşa vermek istemedim ama bir yandan da noluyor ki dedim