Rabiagraf ben senin yerinde olsam şuan zaten erken doğumun için ordaki özel hastanelerden birine giderim hiç birşey de anlatmam zaten catina bakar normal doğum uygundur der bebeğim pozisyonu uygundur derse kendi doktoruma gittigimde derim normal doğum istiyroum sezeryan istemiyorum hocam derim o zaman bi bak gör nasıl davraniyor