Arkadaşlar doğuma 3 ay var ama ben nasıl beşik alacağımı hala bilmiyorum. Evim doğalgaz değil klima ile ısınıyoruz o yüzden beşik ilk zamanlar salonda duracak. Çok hantal ağır bişey değilde hem kullanışlı hem hafif bişey olsun istiyorum. Kullanan memnun kalanlar alacaklar beşik önerisi alabilirmiyim ?