sinemm22 Aramızda öyle yapan var mı doğuma 2.5 ay kaldı hamilelikte en çok zorlandığım şey sigara oldu ciddi anlamda, ama hiç içmedim vicdan yaptım içemem ama emzirirken içenleri görmüyorum nasıl yapıyorsunuz doğumdan sonra dayanabilir miyim bilmiyorum eşimde sadece bu konuda aşırı ciddi kendisi içiyor ama benim hamilelikte emzirme döneminde kesinlikle içmemi istemiyor napıcam bilmiyorum siz emzirirken nasıl içiyorsunuz sağım falan yapıpta mı içiliyor
beyzzsenturkkk sinemm22 emzirirken kullandım sağım yapmadım sürekli üst baş değiştirdim bilmem ne ama vicdan rahatlatmaktan baska bisey değil hamileyken de zararlı emzirirken de ama emzirirken sanki daha az zararlı gibi
panikedos sinemm22 eşiniz keşke biraz destek verse çok zor bir süreç çünkü Eltim gebelikte içiyordu hala da içiyor doğumdan sonra öneri mıyor ama bırakma seansları var gitmeyi düşünebilirsiniz bir araştırın mutlaka
Asmel Çocukta solunum sıkıntısı oluyor,bugün olmasa büyüdüğünde kesin oluyor.O kötülüğü sadece kendinize değil el kadar masuma da yapıyorsunuz,ayrıca o kadar dayanamıyorsanız emzirmeyin bari bebek mama ile beslensin
melike_165 @sinemm22 kişiden kişiye değişiyor bu durum tabi benim tiksindiğim şey sigara olmuştu artık içmiyorum bu konu da eş desteği çok önemli canım istiyor dediğimde eşim alır gelirdi ben ne kadar saklasam almasam gizli yaparsın hiç hoş olmaz gözümün önünde iç benimle iç derdi şimdi ona da içirmiyorum 😂
melike_165 @sinemm22 sabah aç karna bi sigara yakın iki kere çekin söndürün yarım saat sonra iki çek söndür sigara bitene kadar bi deneyin bu şekilde söndürdükten sonra ki o koku da rahatsız ediyor insanı birde böyle deneyin