Batuska Cihangir de karar kılmıştık aslında ama doğuma 1 buçuk ay kala eşim Tunahan da aklımızı karıştırdı.Sizce hangisi kulaga daha hoş geliyor ?
baykuskiz Benim oglum 4 yaşında ismi Cihangir ilk koyduğumuz zaman cok yadirgandi degisik geldi herkese ama aynı zamanda da herkes cok begeniyor. Ama ismiyle musemma bence taşıyo özelliklerini 🤗
baykuskiz Batuska bahsedildiği gibi tam bir lider :) inatçı azimli çalışkan cok kararlı bir cocuk. Bazı çocuklar doğuştan boyle sağlam karakterli olur ya aynen öyle asla istemediği biseyi ikna edip yaptıramazsınız. Buyuk adam gibi 🙄🤗