Sevval_66 Kızlar aranızda kullanan var mı? Karşıma hep karaca çıkıyor ama şikayet de çok o markadan. Yui marka kullanan var mı? Ya da en fazla 7bin tl olan önereceğiniz bi marka
Zeyzeyy- Sevval_66 anneme aldık hediye karacanın çok memnun komşumuz kullanıyordu o önermişti bize de
kurkmantosuzmadonna Sevval_66 annem Karaca mastermaid chef Pro 1700W kullanıyor. Sıyırma aparatı da var. Yoğururken aynı zamanda sıyırıyor kenarları. Çok memnun.
Baklavaseverim Sevval_66 Emsan bella gusto annem ablam yıllardır kullanıyor bu sene banada aldılar gerçekten çok güzel çok büyük bir kolaylık 4500 falan olması gerekiyor fiyatı da çevrem de herkese tavsiye ettim alıp memnun kalmayan olmadı 😁😁
honeyandsun Vestel kullanıyorum inanılmaz memnunum. Bu senenin başında 5 bine almıştım şu an ne kadar bilmiyorum. Karaca önermem kronik arıza problemi oluyormuş onda öyle duymuştum
Sevval_66 Baklavaseverim ay favlamıştım daha detaylı bakayım bi. Sert hamurlarda sallanma falan yapıyor mu
kurkmantosuzmadonna Sevval_66 hiç denk gelmedim ama şikayeti olsa annem söylerdi. Gözleme hamuru vs yoğuruyor rahatça.
Baklavaseverim Sevval_66 Yok bacım zaten tezgaha vakumlanıyor direkt çiğköfte falan da yaptım başarılı
orhismommmmmm Sevval_66 ben 1 yıllık evliyim. Şhefer kullanıyorum aşırı pıratik çok çok memnunum parası olup almayan aklı yoktur bide sürekli hamur işi yapıyorsan al