Sevgiiss Kızlar daha yukarda hissediyordum ama bugün hep eski sezaryen yerine vuruyor sanki , tam orda hissediyorum normal mi bu durum
Mihrasina_ Sevgiiss benim geçen hafta öyleydi kontrolüm vardı tam o gün bebek makat duruyor dedi ayakları ayağında o yüzden rahime doğru sanki çıkacakmış gibi vuruyordu ama sonra döndü
seydaky Bende 25 haftaya girmek üzereyim serklajım var o yüzden aşağıda hareket edince çok stres oluyorum. belli bir süre sonra tekrar yukarı çıkıyor sanırım devamlı değişecek bu şekilde🌸
Sevgiiss seydaky inşallah sorunsuz atlatırsınız gebeliğinizi benim 20. Hafta tam oralarda hissediyorum bakalım hayırlısı
Eren1 Sevgiiss maşşAllah kuzucuk kıpır kıpır korkma ne yapsın annesı ben daha hıssedemedım ya kıloluyum ondamı acaba 88 im 20. Haftamın ortasındayım üçüncü gebelik benımde sezeryn
eladmn00 Sevgiiss bende 21. haftamdayım aynen sezaryan yerimde hissediyorum zamanla yukarıya çıkacaklar galiba 🌸🙄😅
Sevgiiss Eren1 aşkım kilodan değil o, yani çok etkili olacağını sanmıyorum yakındır hissedersin 1-2 haftaya 😍
Eren1 Sevgiiss inşAllah cnm arada hafif birşeyler hissedıyorum gibi ama tam net değil acaba bebeğimi bilemiyorum
seydaky aleyna1667 bi 16 haftalık kaybım var o yüzden önlem amaçlı atıldı 13. Haftada doktor bana çok yatmana gerek yok dedi ama ben hep uzanıyorum evde yürüyüş yapıyorum. 19. Haftada 50 mm olan rahim boyu 21. Haftada 14mm düştğ ve hunileşme başladı daha sonra hastanede yattım şimdi iğne ilaçlara devam ediyorum 30 mm civarlarında şimdi yine sadece evde yürüyorum çok çıkmamaya çalışıyorum 🌸