tuncesra Kızlar yeni katıldım çok önemli bisey var sormam gereken. Daha önce 2 haftalık hamileyken adet görmüştüm. Üstüne görme gibi değildi, normal her zamanki adetim gibiydi ve hamile olduğumu anlayamadım bu yüzden düşük oldu. Bu ayda ovulasyon takibi yaptım ve yumurtlama gününü değerlendirdim ancak yine adet oldum şuan adetimin 3. Günü ama yine şüpheleniyorum hamile olduğumdan regl iken yapılan gebelik testinin doğru çıkma payı olabilir mi yani şuan test yapsam hamile olup olmadigim anlaşılır mı
SNU tuncesra Kan testi yaptır canım.. Adete yakın gebelik testi yapıldığında bile yanılma oluyor, adetken bence çıkmaz.
tuncesra Mucize_02 öncekinde hamile oldugumu bilmediğim için pek dikkat etmedim o yüzden düşük olmuştu