Arsipeel valla burda herkes devlet demıs ama ben özelden yanayım maddı sıkıntınız yoksa kesınlıkle özel ılk çocuğumu devlette yaptım benı mahvettıler ebelerle bıle kavga ettım kesıp biçtiler resmen ıkıncısı özelde oldu ılgı alaka çok güzeldi dedım ben ılk doğumumda ne yaşamışım travma bıraktılar resmen hala o hastaneye görsem 8 yıl geçmiş bak üstünden ıcıme bı tıtreme giriyor özelde yaptığın doğumda 0 dikişle çıktım ılkınde belkı 30 dikiş attılar yaaa