Sevdeeee oğlumda da çıkmıştı yani hala var biz düzenli yılda iki defa kontrole gidiyoruz. 1,5 mm boyutunda. Ama doktorlar hayatını etkilemediğini eğer büyüme olursa diye her yıl düzenli kontrol istediklerini ve büyüme durumunda anjiyo yapacaklarını söylediler. Bizim kontrollerde hiç büyümeye rastlanmadı. 4 aylıkken öğrendik oğlum şu an 4 yaşında.