Bana da gittiğim ilk doktor kist var zamanla geçer mi bakacaz büyüyedebilir yokta olabilir vs demişti. Hatta 20 mm di 26 mm olmuştu. Bazen batma gibi hissediyordum. İlk doktor biraz beni endişelndirdi. Sonra başka bir doktora gittim tane tane ve çok yapıcı bir şekilde bu durumun gebelikle geliştiğini zamanla yok olacağını ilk başta bebeğin varlığına yardımcı olduğunu söyledi. 26 mm çıktı sonra şuan 12 haftayız artık kistten bahsetmiyor bile sanırım yok oldu bende hissetmiyorum. Doktor gebelikte çok normal ve sıkıntı olmadığını söyledikten sonra unuttum bile. Sende endişelneme canım aynı kist türüyse zamanla geçiyormuş