babyymom59 k86 benim ikinci belki ondadır rahim duvarı inceldiği için hem erken hissediliyor hemde daha net 😀
k86 Miillena dimi ya 😍 allah bize de o haftaları görmeyi sonrasında da sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inş, size de sağlıklı süreçler dilerim 🌸🙏🏼