Ilknurcemal1 Kızlar 37 haftalığım yarın 1.30 saatlik yol gideceğim trafik vs göz önünde bulundurursak 2 saati bulur diye düşünüyorum sizce bi zararı olur mu önerilerinizı alabilir miyim 😍😊
Mayasey Ilknurcemal1 yani riskini bilemem ama bulunduğum ilçeden ile doğuma gidenler var. En az 1 saat yolculuk.. Yani doğum için gidiliyorsa normalde de gidilebilir. Özel arabayla gidiliyorsa süren kişi dikkat etmeli yine de.. Çok sarsmasın seni
Hayale Ilknurcemal1 bir sey olmaz Canım sıkıntı yapma ilk haftalar olsaydi tamam ama artık baya zaçanin gelmiş sorun yok🥰
Sumeyyecooban Ilknurcemal1 ben 38. Haftada 5 saat gidicem kendi arabamizla bişey olmaz Allah'ın izniyle canım
Merve0115 Ilknurcemal1 ben gittim hatta hayvanat bahçesini gezdim iki saatte😅 bişey olmaz Allahı izniyle
Sunayaz Ilknurcemal1 geçen Çarşamba kontrolüm vardı ve aynı durum bendede vardı benim dr um izin vermedi. Riskli gebelik yok erken Doğum riskide yok ama izin vermedi.