sibelaydin0206 hamzaezel eşiniz yoksa da tek gidin. Gebelik oturmuşken bu kanama normal değil. Nolur nolmaz bir düşük yapmış anne olarak söylüyorum ki acısı çok zor.
Melike3506 hamzaezel bir akrabanız varsa akrabanızla veya komşunuzla en kötü tek başınıza taksiyle gidin vakit kaybetmeyin bence
eni67 Hemen gidin baktırın mutlaka ileri haftalar da normal değil en azından içiniz rahat eder çok geçmiş olsun bizleri haber dar edin dualarım sizinle