nihalcetin adet sancısı gibi asla değil asla. Bambaşka bir sancı. Kasıklar ve rahmimin orası parçalanıyor gibiydi. Ne uyku uyuyabildim ne yemek yiyebildim o kadar yorgun girdimki doğuma. Birde herkes aynı hissetmiyor bu sancıyı anladığım kadarıyla benim 1 cm açıklığım vardı mahvoldum millet 3-4 cm ile ağrısız şekilde bekliyorlar mesela.