bsrarslan Kızlar merhaba 2 aylık hamileyim, günlük 1-2 bardak sütaş kutu sütlerden içiyordum. Bebeğe zararı var mı? Pastörize değil ama ısıl işlem gördüğü için mikroorganizmalarından arınıyor. Bilgisi olanlar cevap verebilirse çok sevinirim.
Deletedmom0909 bsrarslan bende hep kutu süt içiyorum pastörize edilmiş olması gerekiyo zaten içim olanı içiyorum ben