Ben şeker yüklemesi yaptırdım çok yüksek bi şekilde gebelik şekerim çıktı oysaki kilolu değilim yada 9 ayda toplam 7 kilo aldım ama buna bağlı değilmiş ilk gebeliğimde yükleme yapmaya dahi gerek duymamıştı doktorum oysaki şimdi insülin iğneleri vuruluyorum ve diyet yapıyorum eğer yaptırmasaydım sonuçlarını düşünmek bile istemiyorum