Baltanam41 Zeynep Kamilde doğum yapan var mı özel ebe desteğine izin veriliyor mu bilgisi olan var mı
Bebegimlee Baltanam41 ben doğum yaptım ama ebeleri iyidi özele gerek yok bence doktorlar da ebeler de çok çok ilgili dıgumhanede kötü birine rastlamadım
Mugi Bebegimlee merhaba ben de orda doğum yapmayı düşünüyorum da odalar nasıl acaba tek kişilik oda da var diye duydum sizin odanız nasıldı