deletedmom43191 canim ben teknisyenim bunun icin kursa gittim bide erken yasta ise girdim ama artik ya tecrubeli aliyolar yada eczaci mezunlari cok fazla onlari aliyolar eczaci olmak icinde 5 yil universite okunuyo doktorun bi alti eczacilik insallah cocuklarin kazanir 🥰