bkuzu00
Merhaba, benimde 6 haftalıkken falan bi anda bardaktan boşalırcasına kırmızı kan geldi doktora gittik yeni yeni kalp atışı duyuluyordu düşük riski var dediler 3 kutu progestan kullandım tam 12.haftama kadar kullandım ve yaklasık 9-10.haftasına kadar kanamam oldu çok şükür şu an iyiyiz 18.haftamıza girdik demem o ki endişelenme o bebek sağlıklıysa ve şu dünyada yiyecek ekmeği varsa ne olursa olsun doğacak. Her seyin hayırlısını isteyip sakin kalmak en önemlisi cünkü endişelensende aynısı sakin kalsanda değişen bir sey olmayacak :)