425265 Merhabalar arkadaşlar aranızda sancaktepe bölge hastanesinde Doğum yapan var mı biley sorucaktım 🙏🏻🙏🏻 Şimdiden teşekkürler 👍🏻
425265 Selimunl ben Yavuz Teoman beye gidiyorum ama Doğumu nasıl yaptı ücretleri ne kadar biliyor musun
Selimunl 425265 ücretler hakkında bilgim yok malesef ikisi normal biri sexeryan oldu. Yavuz bey mi 🙂 benim annem 14 sene önce kardeşimi dünyaya getirdiğinde doktoru oydu maşallah hala devam mı ediyomuş
Sibel33_34 425265 biz cuma günü sevil hanıma gittik ücretleri öğrendik Normal doğum:1050 Sezeryan mecburi :1300 dü galiba Sezeryanda 2400 mü 2800 mü bişeydi Hatırlayamadım
425265 Sibel33_34 herşey içinde mi yoksa başka şeylerde ayrı ücret alıyorlar mı çünkü tahlil falan o bu şu bayağı pahalıya patlıyor diyolar
Sibel33_34 425265 o kadarını bilmiyrm ki sormadım ama burda bi kadında orda doğum yapmıştı ocak ayında mı ne oda sadece 1050 verdiklerini ve memnun kaldığını belirtmişti