aylisb Merhaba kızlar, bebek istiyoruz. Bu ayı eşimle iyi değerlendirdik regl tarihime 3 gün kaldı. Bir takım belirtiler yaşıyorum ama psikolojik olmasından ya da adet belirtisi olmasından endişeliyim. Aranızda hiç eğilip kalkarken ya da ani hareket sonrası kasık ağrısı yaşayan ya da bunu deneyimleyen oldu mu belirti olarak? Benim daha önce regl öncesi böyle bi hassasiyetim olmamıştı ki regl öncesi ağır spor yaptığım zamanlarda oldu ama böylesini hiç görmedim. Eşim de kendini şartlama diyor haklı olarak. Ben de başlarda akıştaydım ama bu işler sanıldığı kadar sakin olamıyormuş insan merak ediyor :)
Bebek10 aylisb evet eğilip kalkınca kaşık ağrısı batması oluyor ilk haftalarda özellikle öyleymiş… inşallah hamilesinizdir 🫶🏼
ballim_dunya aylisb bende aynı şekildeyim adetim 28 Kasım da bitti eğilirken karnıma birşey batıyormuş gibi hissediyorum ve sürekli uyku halim var pazar günü evde test yapucam umarım pozitif çıkar
Melike3506 aylisb hamileliğin başlarında bu anlattıklarınız oluyor 5. 6. Haftalardayken oluyordu hatta hala hapşurduğumda kasıklarıma bıçak bata gibi ağrı girer bir de ilk haftalarda bel ağrısı çok oluyordu sanki belimden içeri bir şey batıyordu
Mel378 Test yaptınız mı benimse son adet 29kasım ayın ortasından beri yaklaşık on gündür belirtiler hissediyorum ve benimde adetten en fazla bı iki gün öncesinde ağrılarım olurdu o da hep değil göğüs hassasiyeti, dolgunluk, bel ağrısı hepsi var