annekiz6141 Zeyzeyy- 5 bence gayet ıyı olur 13-20 kg arası 4 numara 9-14 kg ama 4 yanlardan sıkar bence
Zeyzeyy- Gokturkmom_ erkek bebişlerde bi üst daha iyi olur diye 6 muhtemelen ben 5 alayım teşekkür ederim
aslhnkrts9 Zeyzeyy- biz 4 aylıktan beri kullanıyoruz memnunuz sıktı mı gevşek mi oldu derdi yok bi de kendi açamıyor, cırtlı bezi açıp duruyordu sızdırma vs olmadı hiç bence kullanışlı