melegiminannesi
Ya gece gece doktorumun insüline başlayabilirix demesi beni yıktı 😥 2018 mayıs ayında düşük yaşadım düşükten sonra 3 saatte bir acıkan ben saatte 1 hatta yarım saatte bir acıkmaya başladom bunun yanında aniden gelen mide bulantısı ve görme kaybı titreme bayılma gibi belirtiler oluşunca dahiliyeye gidip şeker yüklemesi yapıldı. Açlık şekerim 87 şekerli suyu icince normalde en düsük 120 olması gerekn sekerim 60 a düştü 1 saat sonra tekrar 90 oldu. Yani düşük şeker hastaso oldugum teshisi kondu. Şeker yediğim an şekerim düşüyor ve sadece ilaç ve insülinle tedavisi var diğer türlü aman şeker atayım ağzıma da yükselsin şekerin olmuyor olamıyor maalesef. Haziran 2018 de glifor 1000 mg lık ilacı kullandım ilaçtan önce insülin direncim 4.8 di ilacı 4 ay kullandım 8.4 e cıktı belirtilerde kaybolmustu iyileşmiştim. 11 haftalık gebeyiö suandada. Son 2 haftadır hele ki su son hafta bu eski belirtilerim tekrar nüks etti sanırın aybı belirtileri tekrar yasamaya başladım ve daha kötü kendiöden geciyorum hamile oldugunm icin sanırım. Doktorumda benden 2 gafta önce tam kan tahlili istemisti onda insülin direncimede bakıldı ki 4.8 e düşmüş tekrar. Suanda da doktoruma sıkıntımın tekrar nüks ettigini anlattım randevu tarihine kadar aclık ve tokluk sabah akşam ölc geldiginde eğer yine düşükse şekerin insüline başlıycaz dedi ve dünyam yıkıldı resmen 😥 dedem şekerden ayağını kaybetti babaannem şekerden komaya girio öldü babamda 800 den aşağı inmiyor şekeri en düşük şekeri 200. Bende iae tam tersi durum var ve bu beni korkutuyor birazda genetik oldugy icin kurtulamıyorum moral verin kızlarrrr böyle olan varmıydı aranızda 😥 uzun oldu kusuruma bakmayın