Nsimsek 3-4 haftalık hamilelik bekunis bitkisel ilacım var içsem bişey olur mu acaba ? Dünden bugüne Bir litre kayısılı meyve suyu bitirdim hâlâ kabızlık çekiyorum aşırı gaz sıkışması sancısı var karın kasık ağrısı oluyor haliyle
susuletta Nsimsek Hayır sakın içmeyin o ilaç alırı güçlü bir ilaç normalde bile sürekli kullanılmaması lazım diye biliyorum bende hamileliğin başlarında aşırı kabızlık yaşadım doktorum magnezyum başladı çok iyi geldi
Nsimsek betull_9 Ayseguls_baby Şu an çok ağrım var yarına kadar bişey değişmezse sağlık ocağına gideyim
Nsimsek susuletta henüz kadın doğum doktoruna gitmedim aile hekimine gidip geliyorum o da neyi ne kadar bilir bilmiyorum
betull_9 Nsimsek 3 4 tane mandalina ve maden suyu ic beni hemen ishal yapiyo bunlar bbde 36 haftaligim hic kabiz olmadim cubku hergun elma mandalina ve manden suyu iciyorum hic aksaltmiyorum
susuletta Nsimsek yani en azından şey yapın o zaman kefirim içine zeytin yağı koyun için geceden kayısıları bir bardak suya koyun sabah kayısıları yiyip suyu için en azından onlar biraz rahatlatabilir sizi
Nsimsek susuletta bunu önceki hamileliğimde yaptım kayısı çok iyi gelmişti her halükarda yarını beklemek zorundayim aşırı su içiyorum ama hep susuzum
Quen_14 Nsimsek kayısılı meyve suları sanıldığı gibi kabızlığa iyi gelmiyor tam tersi bağırsak tembelliği yapıyor bol su için bol lifli gıdalarla beslenin yeterli gelmiyorsa doktorunuza söyleyin ben bi tane şurup kullanmıştım hamilelikte kullanılabiliyor ama bünyenizi şuruba da alıştırmamak gerek
Nsimsek Quen_14 ben kendimi bildim bileli bağırsak tembelliği yaşıyorum hamilelikten önce de hap kullanıyordum