Kızlar ben yarın eleniyorum 38+5te sezaryene gireceğim tüm dua ve önerilerinize açığım 🥲🥲
Nsakbra sağlıklı sıhhatli bir şekilde bebeğini kucağına alman dileğiyle hayırlı doğumlar
Nsakbra Rabbim sağlıkla evlâdına kavuşmayı nasip etsin inşallah
Nsakbra Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah çok güzel doğum nasip olur