kubraaaa13 Merhaba amniyotik bant görüldü kesemde 18. Haftalık hamileyim böyle birşey duyan oldu mu hiç ?
metemom_ kubraaaa13 merhaba biz oğlumda yaşadık bizim bebeğimize zararı olmuş fakat çoğu bebeğe zarar vermiyor sadece daha sık takip edilirsiniz ve detaylı usgde mutlaka kontrol ettirin