crnk94 Böyle bir araştırma yok. Ben çok ağır atlatıyorum dolayısıyla çok makale okudum. Genelde hassas insanlarda, duygusal nörotizm’i yüksek olan, kaygı ve depresif kişilerde bulantı ihtimali daha fazlaymış. Siz çok şanslısınız, ben 2 kere acillik oldum umarım bu süreci atlatırım.