mervepsai ben istemem doğumda eşimin yanında olmasini herkesin tabi kendi kararı benim eşim benden daha duygusal bir insandır düşüp bayılır kanda tutuyor onu kesin midesi bulanir o da girmez zaten zaten benim her halimide görmesini istemem esinizde sizde istiyorsanız hastaneyle konuşabilirsiniz ücret alacaklarını sanmak