bkuzu00 tam emin değilim ama sanırım progesteron düşüklüğünden kaynaklanabilecek düşüklerde işe yarıyor ya da bebeğin tutunmasına destekleyici oluyor. Ama embriyo genetik olarak sağlıklı değilse, gelişim sorunu varsa veya boş gebelik vs. kaynaklı düşüklerde bir faydası yok