SevgibiR Salı günü kontrol var randevu aldim günü doluyor Dr bekler mi acaba yoksa suni fln verir mi yada eve mı yollar nolur 🙄😏🤐😒 valizimi alsam mı
Busra37 SevgibiR bende 40.haftadayım canım 2 günde bir gidiyorum ama hala gelen giden yok kız olduğu halde 😀
Oglum Ne olur olur oglansa geçiyorda kizsa belli olmuyor sen gene hazirlikli ol hatta bagaj da beklesin çantan canim Allahim saglikla kucana almayi nasip ettsin
Gamzeemrmrt SevgibiR ertesı gune gun verebılır. Veya. Bı kac gun sonra da olabılır. Hemen gıdınce sanmıyorum cnm☺️
SevgibiR Gamzeemrmrt TM o zaman 🤣🤣 korktm bnde başıma is gelmesin diye kontrol diye gidip bebek gelir fln
Nisanurr Canım acil bi durum görmezse ultrasonda direk almaz suni sancıyla ama suni sancıyla doğumu başlatmak isterse yarına verir büyük ihtimal çünkü benim ilk doğumum öyle oldu acil bi durum olmadıkça gel bugün dogurtayim demez derse de izin alırsın valizimi alıp geleyim diye ama pekte zannetmiyorum 🤷🏼♀️
SevgibiR Nisanurr TM o zaman öle derse ben biraz daha beklemek istiyom derim dimi kendi gelsin istiyorum ben😁 bekler heralde dr
SevgibiR Busra37 valla kızlar erken gelir diye bişi yok bnce😂 iki arkadasimin da kızı 41 de doğdu geçen hastanede 41+4 olan kız bebek bile gördüm
Gamzeemrmrt SevgibiR aynı bn 41/2 de anca😂. YNi bebek strese gırmedıgı surece inşlh sıkıntı yoktur da rahat rahat gununde gıdersın
Nisanurr SevgibiR eğer tam 40 haftandaysan taş patlasin 41i bekler yada bi kaç gün, sonra bebiş kakasini falan yapabilir o yüzden çokta bilemeyebilir canım 😊
SevgibiR Nisanurr orda hemşireye sordum 41_42 yi bekliyo mu Dr diye çok nadir görüyorum dedi genelde Bebekler beklemiyo dedi😬
Hayta Dr yüksek ihtimal gün verir ama sen yinede valizi alda git bence. Dr yatış yapalım sabah başlatırız doğumu derse birde çanta derdine düşme
SevgibiR Hayta ne güzel gezcem ben ya gitmisken avm ye yakın hastane sinema fln yapardm son kez🙄 kaçarım ben yatış derse korkutma beni 😪