@“Melike3506”#p38848812bende de oluyor canım ara sıra geçen günlerde oluyordu şimdi olmuyor o zaman da kıvamlı da normal beyaz akıntı da oluyordu. Çamaşırında üstünde ıslanma olmuyorsa bir sorun yoktur bence yine de doktoruna sor canım. Hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bir sorun olmaz Allah’ın izniyle 🥹🙏🏻❤️