Merhaba herkese hamileliğim çok güzel geçti 36. Haftaya kadar 36. Haftada bebeğimin hiç kilo almadığı 33. haftadaki kilosunun sabit kaldışı anlaşıldı ve 38. Haftada sezeryan oldum bebeğim 5 gün yoğun bakımda kaldı ve geçen hafta taburcu oldu dün şiddetli göğüs ağrısı ve nefes darlığı ile acile gittim ve akciğerime sezeryandan dolayı pıhtı attığı tespit edildi şu an hastanedeyim bir hafta yatış verildi bebeğimin yanıma gelmesi yasak emzirmem yasak bol bol dua edin lütfen ve bu durumu yaşayan varsa nelerle karşılaştı lütfen bana yazar mısınız