Boysmom2 asl2912 Doktoruna danışmadan bitki çayları falan içme , arkadaşın dediği gibi sıcak ballı su iç biraz rahatlatır
Nisanmomy asl2912 2 gündür grip oldum yatıyorum. Doktorum ballı limonlu az zencefilli çay önerdi. Bir de tane kuşburnu günde 1 bardak önerdi. Onun dışında bitki çaylarını yasakladı
asl2912 papatya6342 yaptim gecmiyor vlla agri kesici attim hertarafim agriyor burnum akiyor bigazm agryr