Masal5757 oğlum 4 kg doğdu. Benimde bi sağlık sıkıntım yoktu. Doktorum da doğal doğumu destekliyordu . Dikişim vs de olmadı. Hiçbir sorun yaşamadık yani , şimdilerde 3600 ü geçerse iri bebek diyorlar nedense. Bizim sülale hep 4 ve üzeri doğurmuş kimse de bi sorun yok şükür