Nihanak bende 33 yaşındayım 38 haftalık hamileyim.. ama ilk aylarda yani ilk 3 ay aynı sorunu yaşadım.. aşırı bir tansiyon düşüklüğü oluyordu 8 e 5.5 i gördüğümü bilirim bende.. elim kolum kalkmıyordu.. çok zor geçirdim.. 11. Hafta daha vucudun hamileliğe alışma süreci.. ilk 3 ay hatta 4 ay bu tarz sorunlar yaşayanlar var.. doktorum normal oldugunu söylemişti.. çok sükür 3. aydan sonra geçmişti.. seninde geçicektir emin ol.. limondan uzak durup tuzlu seyler tüketmeye calıs..