Bbgg Kızlar kasılma mı yaşıyorum hiç anlamıyorum , karnımın altındaki bağlar geriliyor sanki kendimi de çok yormuyorum progestan kullanıyorum bugün yemek yapma esnasında birden karnımın altı gerildi hemen uzandım normal mi ? Korkuyorum daha 29+3 üz
bus_5 Normaldir ilk gebelikte çok kotuydum kasilmalarim çok fazlaydı 39 da doğurdum çok yorma kendini dinlen
Ballkusum_33 Bbgg ben 20+3 14-15 haftalarda başladı ama 19 itibari ile rahatsız edici oluyor magnezyum+progestan kullanıyorum yorulunca daha çok oluyor.
Bbgg Ballkusum_33 evet ben de kullanıyorum riskli gebeyim yatak istirahatimdeydim yavaş yavaş kendi yemeklerimi yapmaya başladım ama hareketi abarttım biraz sanırım 🥺 inşallah her şey yolundadır siz de kendinizi çok yormayın
ipos Doğum kasılmaları gelimce duramıyosunuz anlaşılır her türlü merak etmeyin, bir de düzenli oluyor o kasılmalar
Ballkusum_33 Bbgg ben de riskli gebeyim ilk çocuğum 8 aylık doğdu dikkat etmem gerekiyor ama 3 yaşında oğlum var mecburen sürekli aktif haldeyim iş güçten fırsat bulduğum anda direkt uzanıyorum Allah hepimize yardım etsin sağlıcakla vaktinde kucağımıza alırız inşallah
Bbgg Ballkusum_33 Allah yardımcınız olsun size ihtiyacı olan bir minik daha varmış , Rabbim işinizi kolaylaştırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻